IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Марешки: Няма значение на каква цена купувам горивото, а на каква го продавам

Бизнесменът съобщи, че утре отваря бензиностанция в Габрово, а през следващите седмици ще има още 4-5 бензиностанции в различни градове

09:41 | 25.03.16 г. 120
Марешки: Няма значение на каква цена купувам горивото, а на каква го продавам

„Ефектът от една бензиностанция и половина е около 100 млн. лева върху бюджета на българското население и фирми. Това са спестени пари. Няма значение на каква цена купувам горивото и откъде идва, а на каква стойност го продавам. Купувам го от български дистрибутори, които са дистрибутори на всички тези производители. Не мога да го произвеждам.”

Това заяви бизнесменът Веселин Марешки в Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR. Tой потвърди, че произходът на горивото е еднакъв за всички български бензиностанции.

Атаките срещу мен от последните дни показват в каква държава живеем, заяви Марешки.

"Някаква компания си позволява да прави икономическо разузнаване, като използва медии, митница, НАП, прокурори и икономическа полиция. Това е безумно и показва, че живеем в някаква ненормална държава. Или някакви си хора се опитват да ни накарат да мислим, че живеем в такава държава или че тези ненормални неща са нормални. Нямам никакво намерение да влизам в диалог с тази компания", подчерта бизнесменът.

Битката в момента е между „двете К-та срешу трите П-та”, посочи Марешки. Според него корупцията и картелите са изправени срещу професионализма, пазара и патриотизма на българския народ.

"Наскоро четох нещо, което много ми хареса, и това е, че като си умрял - ти не разбираш, че си умрял, а е трудно за другите. Същото е и, когато си тъп. 20 години обясняват как пакетирам хапчета в някакви гаражи, в някакъв кораб, изнесен извън териториалните води на България. Сега същите глупости започват да ги ръсят и по новия ми бизнес проект с горивата. Нямам намерение да влизам и да отговарям на такива глупости", добави той.

Бизнесменът твърди, че горивото, което продава, е качествено, но има други хора, които да го заявят.

"Самите хора, които купуват лекарства и горива - те са направили разликата. Можете да видите форумите", посочи той.

"Те казват, че при цена 1,56, как аз продавам на 1,52 с 4 стотинки загуба. Аз пък питам защо, когато цената на едро беше 1,40, те продаваха на 2,00 лева на техните бензиностанции. Това е големият въпрос 50-60 стотинки марж, къде отиваха тези пари. Защо при 30 долара за барел цената беше 2 лева, а сега при 40 долара е малко над 1,70 лева. Къде са отивали всичките тези пари, които наричам мародерство", заяви Марешки.

Той не скри, че печели от бизнеса си с горивата.

"Намеквам, че в момента няма човек в България, който може да издържи на натиска. Едно е само да го направиш, а друго е да го продължиш и трето да кажеш, че ще стигнеш до край. Мога да уверя сънародниците си, че ще се боря до край", обеща той.

Бизнесменът заяви, че в момента няма директен достъп до базите на „Лукойл” и се налага да купува горивата през посредници.

"Горивото при нас пристига от най-югозападната точка – Банско, до североизточната във Варна. По този начин се тормозя. Ако не бяха толкова далеч, цената им щеше да е още по-ниска. Не с много. Представете си колко км пътува горивото до Варна, като има бази в града", посочи той.

В момента получаваме горивото на 1,52 и го продаваме при нас на 1,53. За 1 стотинка продаваме горивото отгоре, отчете Марешки. Той съобщи, че утре отваря бензиностанция в Габрово, а през следващите седмици ще има още 4-5 бензиностанции в различни градове.

"Наскоро пропътувахме цяла България, за да подпишем документите за една бензиностанция, но човекът каза, че няма да продава буквално в последния момент. Натискът е огромен. Още днес мога да отворя бензиностанция в София, но тя ще бъде много малка и никой няма да може да зарежда там. Към днешна дата имаме договорени два терена. Разговаряме за трети. Ще изградим изцяло нови, огромни бензиностанции, които нямат аналог с 9 бензиноколонките. Ще отворим, искаме да сме полезни на хората. Това ще стане до 3-4 месеца", каза той.

Инвестицията ми в този проект е около 150-200 млн. лева, сметна Марешки.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:08 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

29
rate up comment 3 rate down comment 5
misanthrope
преди 8 години
Не се учудвам че не виждаш връзката.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
28
rate up comment 3 rate down comment 8
misanthrope
преди 8 години
не, не може и цени и качество. ИЛИ е тука думата. Тръгнеш ли да биеш по цената, качеството е у тиквите.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
27
rate up comment 6 rate down comment 3
khao
преди 8 години
През онуй ми е дали някой си минимализира разходи, печалбите или що е.----и ние тази теза защитаваме, че от масовата ни презуйщина сме на това надупено положение :):) ... а както знаем Гоз, глава затрива :D:D
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
26
rate up comment 13 rate down comment 0
data
преди 8 години
разбил пазара ? пазара се разбива като няма пазар , като няма пазар а същевременно си длъжен да продаваш няма дали искаш или не искаш сваляш цените и гледаш да завладееш пазара на другия . Мави му казва "един умира друг му го завира" - това е майка положението , като не ти харесва излизаш от играта . другото е картелиране или държавата да парцелира пазара като в соца . Но логиката на пазара е клиента да получава най-добри цени и качество - е това се случва при Марешки , аз получавам най добрите цени и съм доволен . Защото ситуацията в бг е следната - малките се избиваме за пазар а картелите ни дерат по три кожи от гърба . не ми пука , да играят и те тази игра която аз играя всеки ден
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
25
rate up comment 1 rate down comment 0
misanthrope
преди 8 години
А, и сега се случва и на запад, е ти пресен пример с мобилните телефони Самсунг им е** ****** на пазара. (то това е по-скоро на изток)ама тука просто цялата работа такава
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
24
rate up comment 5 rate down comment 0
khao
преди 8 години
РУСКИЯ МОНОПОЛ----никой на местно ниво не може да го разбие, може само след няква форма на натиск от ЕС .... квото добро се е случило тук през последните 27 години е било под натиски, нищо не сме направили сами към момента... или поне аз не се спомням, поправете ме ако има за какво
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
23
rate up comment 4 rate down comment 1
khao
преди 8 години
Ето това е приятелю български капитализъм и български начин на мислене!----няква псевдо форма на див капитализъм е това, даже незнам дали има дефиниция :) то не че на Запад не се е случвало, ама беше преди 80-90 години ... та незнам, време ли ни трябва, друго ли ... ама дано се научим
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
22
rate up comment 11 rate down comment 5
Pronto
преди 8 години
Пенсионер съм на 65 години! и с таралясника си често пътувам на село :) През онуй ми е дали някой си минимализира разходи, печалбите или що е. Важноте е, че преди три месеца дизела беше 2лв, а сега е 1.7л и без да има Марешки наблизо.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
21
rate up comment 6 rate down comment 5
misanthrope
преди 8 години
Не датко, не клиентите а конкурентите ти те навеждат в цените. Клиентът не може да те наведе. И причината да те навежда е именно, че някой в твоята област е разбил пазара.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
20
rate up comment 8 rate down comment 1
khao
преди 8 години
щото има монополи, това е!!----именно, аз и за това имам смесени чувства към тоя *** Марешки... щото хем това дето прави не е правилно, ама и няма ка да го съдя щото удря други крадци .... няква форма на Робин Худ казус имаме тук :):):) крадец краде от крадците :) ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още