IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

15toGO - платформата за crowdsourcing при груповото пътуване

Българско мобилно приложение бе отличено на първата надпревара за стартъпи TravelForward в Лондон

16:29 | 15.11.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Георги Златков от екипа на 15toGO с наградата за второ място от stratup надпреварата на едно от най-големите събития в туристическата индустрия в цял свят - World Travel Market в Лондон. <em>Снимка:&nbsp;15toGO</em></p>

Георги Златков от екипа на 15toGO с наградата за второ място от stratup надпреварата на едно от най-големите събития в туристическата индустрия в цял свят - World Travel Market в Лондон. Снимка: 15toGO

Българската компания 15toGO е спечелила второто място в първата надпревара за стартъпи TravelForward, част от World Travel Market - B2B събитие за туризъм в света, което се провежда в Лондон и е посещавано от над 60 хиляди души годишно.

Конкурсът е спонсориран от Amadeus и неговата цел е да представи най-иновативните стартъпи в туристическия бранш. Георги Златков, съосновател и главен стратегически директор на 15toGO, имаше 6 минути да представи проекта пред високопоставено жури и да гo убеди, че приложението е следващата голяма стъпка за груповите пътувания.
Забележителното признание спомага на компанията да докаже многобройните качества на продукта, който тя развива от над 8 месеца, и засили интереса на няколко туристически гиганта към него.

Идеята на15toGO е на двама заклети пътешественици – Петър Лозанов и Тодор Геровски, които преди няколко години опитват да организират група за поредното приключение. Въпреки множеството си контакти двамата срещат трудности да намерят достатъчно приятели за плаване с яхти в Гърция. Това ги кара да осъзнаят, че различните интереси, липсата на свободно време и бюджетът за пътешествия ограничават кръга от възможности за намиране на съмишленици, с които да споделят пътуването си.

Във 15toGO всичко започва с намирането и свързването на хора с общи интереси, сходства в желанията да посетят дадена дестинация или във вече посетените държави. Когато потребителите използват бутона Travel with Me (Пътувай с мен), те предлагат „приятелство с цел пътуване“, като в платформата за това се използва изразът travelship (от англ. travel – пътувам, и friendship – приятелство). Колкото повече хора приемат поканите, толкова по-голяма мрежа от пътешественици създава съответният потребител. Щом членовете на неговата мрежа резервират или маркират дадено пътуване като желано, той получава известие за това и може да се присъедини към тях.

Идеята на проекта е да бъде платформата, която предоставя възможността за crowdsourcing при груповото пътуване. Това означава, че ако потребителят е сред първите 15 пътешественици, направили резервация за дадена оферта, той би могъл да получи паричен бонус при постигането на повече от 15 резервации за същата оферта. Така за първите, закупили дадено преживяване, ще съществува възможността да платят по-малко, а дори и да пътуват безплатно. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:59 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още