Новини за Димитър Маргаритов
Има ли опасни стоки на пазара в България?
09.07.2020
КПКОНПИ проверява министъра на образованието и председателя на КЗП
17.06.2020
Д. Маргаритов: Потребителите бяха изненадани с такса
01.06.2020
КЗП: Само при форсмажор връщат пари от туристически пакети
26.02.2020
КЗП: Понятието „двоен стандарт“ не е по оста изток–запад
12.02.2020
Д. Маргаритов: Повечето рекламации на стоки около празниците са заради дефекти
06.01.2020
КЗП: Следете какво точно се отбелязва на касата, когато пазарувате
24.12.2019
КЗП: Най-честите оплаквания от Черния петък са за фалшиви намаления
02.12.2019
КЗП: Стоката трябва да се продава на старата цена месец преди старта на намалението
15.11.2019
КЗП: Изисквайте от търговците писмени договори за услугите
07.09.2019
КЗП: Екстравагантните услуги трябва да се включат в менюто на заведението
23.08.2019
КЗП: При летните стоки за деца може да има несъответствие с безопасността
04.06.2019
КЗП: Търговците опитват да хитруват по празниците
23.04.2019
КЗП: Трябва да се помисли глобите да са процент от печалбата на търговеца
19.03.2019
КЗП: Липсват единни правила при онлайн търговията в глобален план
31.01.2019
Около 500 сигнала и оплаквания са постъпили в КЗП по празниците
03.01.2019
КЗП: Внимавайте с онлайн поръчките и резервациите за празниците
19.12.2018
КЗП е направила 250 проверки по време на „Черния петък“
24.11.2018
КЗП: Има рискове в онлайн търговията в социалните мрежи
09.10.2018
КЗП: Кредиторите трябва непрекъснато и безплатно да информират за условията си
06.10.2018
КЗП: Правото на отказ от стока при онлайн пазаруване е безусловно
03.07.2018
КЗП: Светофарните етикети са добър ориентир за качествата на продуктите
03.06.2018
Потребителите в ЕС ще могат да подават колективни искове срещу търговци
30.04.2018
КЗП: Потребителите да са по-внимателни към посланията в онлайн средата
10.04.2018
Потребителите трябва да искат потвърждение на онлайн поръчката
07.04.2018
Новите правила за колетните пратки в ЕС ще осигурят по-изгодни онлайн сделки
01.04.2018
Димитър Маргаритов: Около 65% от сигналите към КЗП са основателни
15.03.2018
Жалбите от телекомуникационни продукти са намалели с близо една трета
07.03.2018
КЗП съди 9 дружества за бързи кредити
21.02.2018
КЗП: Социалните медии трябва да са съпричастни при търговски сделки
20.02.2018