IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Сандбърг: Никой не знае колко силен ще е ударът за рекламната индустрия

Главният оперативен директор на Facebook заяви, че компанията има готовност да продължи да работи

14:06 | 17.03.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;David Paul Morris/Bloomberg</em></p>

Снимка: David Paul Morris/Bloomberg

Главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг заяви, че никой не знае колко силно ще е влиянието на коронавируса върху рекламната индустрия, пише CNBC.

На въпрос как е позициониран рекламният бизнес на Facebook и дали ще успее да укроти спада, причинен от разпространението на COVID-19, Сандбърг коментира, че индустрията със сигурност ще бъде негативно повлияна, а компанията ще следи ситуацията.

„Знаем, че можем да продължим да плащаме на нашите служители, на нашите изпълнители, знаем, че можем да продължим да действаме“, посочва Сандбърг.

По думите ѝ приоритет на Facebook е да защитава служителите си, като ги кара да работят от вкъщи, докато не спира услугите си за своите потребители.

Коронавирусът вече нанесе сериозен удар на компанията. Книжата на Facebook записаха 28,86% спад на стойността от началото на годината досега, тъй като несигурностите около COVID-19 потопиха пазарите.

На 27 февруари Facebook отмени годишната си конференция за разработчици F8. В началото на март компанията каза на служителите си да работят от домовете си и отказа други конференции. По-рано този месец Facebook временно забрани реклами и обяви за медицински маски.

По света вече има над 181 хил. случая на коронавирус според Johns Hopkins University.

Още технологични новини вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:18 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още