IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Facebook тества платени подгрупи

Компанията се опитва да привлече създатели на съдържание в своите Facebook Groups

21:15 | 05.11.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Gabby Jones/Bloomberg</em></p>

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Facebook тества начини, по които създателите на съдържание да печелят пари от Facebook Groups – като това потребителите да плащат такса за ексклузивен достъп до съдържание или разговори в подгрупи, обяви компанията, цитирана от Ройтерс.

Facebook, която наскоро промени името си на Meta, заяви, че тестът е част от по-мащабните ѝ усилия в сферата на платените абонаменти. Компанията е един от многото технологични гиганти, които се опитват да привлекат създателите на съдържание и големите им бази от последователи чрез плащания и нови инструменти.

Facebook, която в последните години се фокусира върху изграждането на общности, като тактика да повиши ангажираността в платформите си, заяви, че администраторите на групи ще могат да управляват онлайн магазини, за да продават мърчънайз или да създават възможности за набиране на средства в общността, което може да компенсира разходите за управление на група.

В сряда главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг каза още, че създателите ще могат да споделят специални линкове, позволяващи им да приемат директни разплащания, удар по абонаментните такси на Apple. Facebook пусна собствена абонаментна услуга миналата година.

Компанията обяви серия от промени в своите Групи по време на излъчваното на живо събитие Communities Summit. Тя заяви, че функцията за подгрупите може да бъде безплатна или платена, като ще позволи на членовете на групата да се сегментират по определени региони или теми.

Facebook Group стана обект на критики от власти и изследователи, които твърдят, че това са затворени пространства, в които свободно се разпространява здравна дезинформация, насилствена реторика и екстремизъм, които не са обект на сериозен мониторинг.

Говорител на Facebook коментира, че социалната мрежа тества възможност за набиране на средства в общността в определни групи и такива, създадени през последните 30 дни, нарушаващи правилата на платформата и споделящи неподходящо съдържание или дезинформация, няма да имат подобна възможност.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:36 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още