IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Facebook се връща към корените си с услуга за студентите

Facebook Campus ще приема регистрации с университетски имейли

12:05 | 11.09.20 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Gabby Jones/Bloomberg</em></p>

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Facebook скоро ще позволи на учещите в колеж да си създават профили, специално насочени към контакт с други колежани, към присъединяване към събития в кампуси и специални групи. С това компанията прави своеобразно завръщане към ранните си дни, когато Facebook беше насочен единствено към студентите, след като главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг основа социалната мрежа в общежитието си в Харвард, пише Bloomberg.

Новият продукт, наречен Facebook Campus, ще бъде част от настоящата услуга на компанията, но потребителите трябва да си създадат специален профил с университетския си имейл адрес. Профилът ще се вижда само от други представители на техния колеж, а самите потребители ще могат да се присъединяват към групи, да откриват интересни събития в кампуса си и да участват в дискусии.

Идеята е на колежаните да се даде „лично пространство, в което да си взаимодействат с живота в колежа“, коментира Шармейн Хън, продуктов мениджър на Facebook, съблюдаващ проекта. Профилите могат да включват информация за това в кое общежитие живее студентът и какви класове посещава.

„Искахме да позволим на хората да добавят информация, свързана с конкретния им колеж, която не е задължително да искат да добавят към основния си профил във Facebook”, допълва тя.

Хън твърди, че продуктът на Facebook ще помогне на студентите, които не живеят в общежития, да поддържат връзка с колегите си. Освен това услугата ще е насочена и към множеството колежи и университети, които провеждат пълно или частично дистанционно обучение заради коронавируса.

Продуктът е пуснат в 30 колежа и университета от тази седмица, включително в Duke University, Northwestern University и Virginia Tech.

Тъй като Facebook се разрасна значително и добави функции, компанията насочва потребителите към по-ограничени възможности за споделяне, включително частни групи и лични съобщения. Когато Facebook пусна функцията си за срещи в САЩ през миналия септември, тя призова потребителите да си създадат специални профили, насочени към търсенето на половинка, така че да държат любовния си живот отделно от по-големия им профил в социалната мрежа. Campus работи по подобен начин.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:41 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още