IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Facebook опростява Messenger през 2018 г.

Компанията иска да направи чат приложението не толкова тромаво и претрупано

13:18 | 17.01.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Добавянето на множество функции в чат приложението Messenger на Facebook, което се ползва от около 1,3 млрд. души, е превърнало услугата в прекалено претрупана, коментира директорът на Messenger Дейвид Маркъс. Ето защо потребителите могат да очакват, че през 2018 г. компанията ще предприеме стъпки по опростяване на приложението с цел подобряване на преживяването, пише VentureBeat.

"Докато бързахме да създадем тези нови функции, приложението стана прекалено претрупано. Очаквайте да инвестираме значително в това да опростим Messenger тази година“, коментира Маркъс.

Обещанието е част от публикация на Маркъс, която очертава какви ще са целите на Facebook Messenger през 2018 г. Останалите изброени са до голяма степен очаквани: повече видео съобщения и използване на Messenger за свързване на бизнеса с потребителите. Планирани са и няколко нови функции за груповите чатове.

"Груповите чатове в Messenger вече имат множество функции, като възможността да реагирате на отделни съобщения, опцията да споменавате някого, да добавяте и премахвате хора незабелязано, инструменти за персонализация, но сме планирали още за тази година“, коментира той.

Най-голямата промяна, по която Messenger работи през последните години, е въвеждането на Messenger Platform за автоматизирани ботове, което се случи през април 2016 г. Оттогава повече от 200 хил. ботове на трети страни са пуснати в платформата – от лични финансови ботове до такива за игри, за рекламни и други цели.

Сред другите промени от миналата година е пускането на реклами на главната страница и разширяването на плащанията между потребителите, пускането на Messenger Stories за всички потребители по целия свят.

Messenger не е единствената услуга на Facebook, която ще се промени тази година. Миналата седмица главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг обяви, че социалната мрежа ще показва на потребители по-малко корпоративни публикации и повече такива от приятели и близки.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:07 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още