IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Tesla допуска наличието на шофьор зад волана на катастрофиралия в Тексас Model S

Воланът на електромобила е бил деформиран, което означава, че на шофьорската седалка може да е имало човек, изтъква Ларс Морави от Tesla

10:46 | 27.04.21 г. 3
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg L.P.</em></p>

Снимка: Bloomberg L.P.

Американският производител на електромобили Tesla Inc. вярва, че ек на шофьорската седалката по време на фаталната катастрофа с Model S в Тексас по-рано този месец  имало чове, въпреки че концернът не е успял да извлече всички данни от превозното средство, съобщава Bloomberg. 

Ларс Морави, вицепрезидент в Tesla по автомобилно инженерство, заяви в понеделник по време на представянето на тримесечния финансов отчет на компанията, че тя работи с Националната администрация за безопасност на движението по пътищата и Националния съвет за безопасност на транспорта, две американски агенции, които разследват катастрофата.

„Успяхме да открием, че воланът наистина е деформиран, което означава, че има вероятност някой да е бил на шофьорската седалка по време на катастрофата“, споделя Морави.

59-годишният Уилям Варнър и 69-годишната Еверет Талбот загиват на 17 април, когато автомобил Model S се удря в дърво и се запалва в Уудлендс, луксозен квартал в покрайнините на Хюстън. Според полицията не е имало никой на шофьорското място, като това становище предизвика спекулации, че причина за катастрофата може да е била някаква неизправност в системата за асистиране на шофьора Autopilot.

Пожарната служба в района, която също пристига на мястото на инцидента, потвърждава липсата на човек на шофьорското място.

За момента от Националния съвет за безопасност на транспорта не са публикували информация от разследването.

В понеделник (26 април), след края на редовната сесия, Tesla публикува данните от своя тримесечен отчет, регистрирайки рекордно висока печалба, тъй като концернът за момента успява да избегне недостига на чипове, който скова голяма част от глобалната автомобилна индустрия.

Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск настоява за увеличаване на производството и поддържане на статута на Tesla като най-големия производител на електромобили в света.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:05 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

3
rate up comment 0 rate down comment 0
khao
преди 2 години
прав е колегата... Tesla has made a deliberate decision to not use lidar, which Elon Musk has called "stupid, expensive and unnecessary."
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 1 rate down comment 0
Gvmale
преди 2 години
Теслите използват "радарни сензори с милиметрови вълни" , а не Лидар ;)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 3 rate down comment 3
zelka007
преди 2 години
законът на дарвин ... нема лабаво . опитали са се да излъжат асистента и са успяли . не са могли да се порадват обаче на успеха си ... за 500м кой знае как е ускорила теслата , за да не може да хване лидара дърветата и да спре ... :))) ... при челен удар с над 100км/ч всичко е късмет , няма значение колата ... зачетох , че в в колите на GM камера следи очите на шофьора при включен асистент , и ако отклони поглед от пътя , автомобила спира ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още