Експерт: Българската фабрика на e.GO може да е най-модерната

Идва време, в което експлоатационният живот на електрическите автомобили ще бъде няколко милиона километра и 30-40 години, прогнозира Любомир Станиславов

Още по темата
Коментари
1
 
3
 
7
bgMan до: redcretin
преди 2 месеца
Батерията е консуматив, не е сърцето на EV, че да свършва животът му само заради една батерия.
2
 
1
 
6
преди 2 месеца
Няма профилна снимка
архитект начело на автомобилния клъстер - нищо чудно че пелтечи пълни глупотевини, той дори не ги разбира :)Животът на ЕВ е = живота на батериите му, в случая 9-12 години.
1
 
1
 
5
преди 2 месеца
Фабриката може и да е най-модерната, но това, което наистина има смисъл е българските работници на компанията да получават добри заплати ако тя е толкова успешна, колкото надуват фанфарите.
5
 
2
 
4
zelka007 до: georgi_shum
преди 2 месеца
гришата го прецака оня мустакатия дето се крие в сръбско ... а и колите беха с отчайващо качество ...
1
 
6
 
3
georgi_shum до: zelka007
преди 2 месеца
Дано наистина, и аз бих се радвал да стане нещо. Но в предвид конкретната колата като цяло и доста ограничената и практичност, и аз имам странното усещане, че тия завод ще има съдбата на този на Гришата и Грейт Уол в същия този Ловеч.
5
 
2
 
2
zelka007 до: evlogi
преди 2 месеца
що да не стане ... ?! наш'та ще е по лачена ... :)))
2
 
5
 
1
преди 2 месеца
Електромобилите без съмнение имат перспектива,Но шансът да се случи нещо сериозно в Ловеч смятам че е доста малък.Нищо не говори в полза на подобно развитие, продуктът дори за в момента е доста бъгав, да не говорим за 2024...Че в момента Дачия например предлагат за 33к лева електромобил с 260 км пробег.