IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

"Трастена" планира да излезе на BEAM пазара

Годишното потребление на плодови вина в България е около 1-2% от общия пазар на вино, което е малък дял, твърди Оля Антонова

17:14 | 24.05.21 г.
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg TV Bulgaria</em></p>

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

"Трастена" изгражда собствена винарна и обмисля листване на BEAM пазара на Българската фондова борса. Нашият продукт няма аналог на българските пазари. Амбицията ни е да станем най-големият производител на плодови вина в Европа. Българското малиново вино има капацитета да се превърне в запазена българска марка, каквато е кисело мляко, например. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaira Оля Антонова, управляващ съдружник в "Трастена".

„Плановете ни за разрастване са в действие. Започваме изграждане на собствена винарна. Обявихме кампания, чрез която хората имат възможност да си поръчат абонаменти. Това е начин за бързо финансиране, което на нас ни даде възможност да направим началните инвестиции в строежа на винарната. Тя се очаква  да бъде завършена  до края на годината", обясни гостът. 

Оля Антонова коментира, че абонаментната система е начин, чрез който компаниите могат да получават нужните финанси в правилното време на годината, за да реализират своята продукция.

"Най-вероятно след като изградим винарната и имаме стабилно производство, ще листнем компанията на BEAM пазара.

Той е прекрасна възможност за малките и средни предприятия, като предлага олекотени условия", каза още Антонова.

От думите на госта стана ясно, че годишното потребление на плодови вина в България е около 1-2% от годишното потребление на вино, което е малък дял.

Целия разговор вижте във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:12 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още