IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Singapore Airlines сервира самолетна храна на самолети на земята

Изненадващо услугата се сблъска със силно търсене и е разпродадена

12:43 | 14.10.20 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Храната на борда на&nbsp;Singapore Airlines наистина изглежда много добре.&nbsp;<em>Снимка:&nbsp;Nicky Loh/Bloomberg</em></p>

Храната на борда на Singapore Airlines наистина изглежда много добре. Снимка: Nicky Loh/Bloomberg

Да вечеряш като на седмото небе дори когато самолетът е на земята: Singapore Airlines, която беше силно засегната от пандемията на коронавируса, превърна два от самолетите си в т. нар. “Pop-up ресторанти”, като по този начин създаде неочакван бестселър. Само за половин час общо 900 билета за хранене на борда на паркирания Airbus A380 на 24 или 25 октомври са разпродадени, пише вестник Straits Times. 

За необичайното ресторантско преживяване купувачите са готови да платят впечатляващи цени в еквивалента на до 630 евро за билет - въпреки че традиционната самолетна храна се сервира на борда на неподвижен пътнически самолет. С оглед на "огромното търсене" авиокомпанията удължи офертата с още две дати. И през четирите дни в самолетите ресторанти ще се предлага както обяд, така и вечеря.  

За често пътуващите, които предпочитат да се насладят на самолетното си ястие у дома, Singapore Airlines вече предлага и домашни доставки. Междувременно авиокомпанията отхвърли идеята да предлага „полети до никъде“, които имаха за цел да задоволят глада на пристрастените към пътуванията за полети на голяма надморска височина. Срещу тази идея се надигна сериозна критика от страна на природозащитниците. 

Японската ANA Holdings продаваше билети за чартърен полет до никъде, а две тайвански авиокомпании започнаха сходни кампании - Starlux Airlines пусна пътуването „правейки се, че заминаваме за чужбина“, а EVA Airways запълни всички 309 места на специален полет за Деня на бащата.

Singapore Airlines не е първата авиокомпания, която се опитва да намери изход от кризата с редица оферти, съобразени с често пътуващите. Thai Airways създаде "самолетни кафенета" в Банкок и Патая през септември - и изглежда, че уцели сериозна тенденция. В курортния курорт Патая кафенето се експлоатира съвместно с Airbus и е почти напълно разпродадено.

Флагманският превозвач на Сингапур съобщи миналия месец, че съкращава 20% от служителите си, въпреки че набра около 11 млрд. сингапурски долара (8 млрд. щатски долара) чрез заеми и емисия на права през юни и получи помощ от програма за подкрепа на заетостта на правителството.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:18 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още