IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Подкастът на Джо Роугън влиза ексклузивно в Spotify

Това доведе до 8,4% скок на цената на акциите на стрийминг гиганта

11:44 | 20.05.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Chris Ratcliffe/Bloomberg</em></p>

Снимка: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Spotify Technology обяви, че подкастът на комика Джо Роугън ще стане достъпен в музикалната стрийминг платформа от 1 септември, а по-късно тази година ще се превърне в ексклузивен за нея, предава Ройтерс.

Цената на акциите на Spotify завърши борсовия ден с 8,4% повишение до 174,91 долара, тъй като сделката е разглеждана като част от усилията на платформата да се превърне в Netflix за аудио.

Подкастът на Роугън, „The Joe Rogan Experience” е свалян милиони пъти всеки месец и редовно е включван в класациите на топ подкастите в класациите на Apple.

Роугън е интервюирал добре познати политици и бизнесмени, включително главния изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск и американския сенатор Бърни Сандърс.

Компанията не разкрива финансовите детайли за няколкогодишното споразумение. Подкастът ще бъде безплатен за всички потребители в платформата.

„Все още ще имаме клипове в YouTube, но пълната версия на предаването ще бъде единствено в Spotify”, заяви Роугън в публикация в Instagram. YouTube каналът му има над 8,4 млн. абонати.

Роугън ще запази пълен творчески контрол над предаването, твърди Spotify. Съответните видео епизоди на подкаста ще бъдат достъпни и в Spotify, допълват от платформата.

Spotify, която предлага милиони подкасти и достига до близо 300 млн. потребители месечно, миналата година придоби Gimlet Media, Anchor FM и Cutler Media – компании, които или създават подкасти, или участват в процеса.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:08 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още