IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Salesforce: Над 50% от служителите ни ще продължат да работят от вкъщи

Само 20% от кадрите на компанията са работели от дистанция преди пандемията

11:51 | 08.06.21 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Jason Alden/Bloomberg</em></p>

Снимка: Jason Alden/Bloomberg

Главният изпълнителен директор на Salesforce Марк Бениоф заяви, че очаква половината или повече от половината от служителите на компанията му да продължат да работят от вкъщи след пандемията, пише CNBC.

Въпреки сериозните инвестиции в недвижими имоти през последните години, включително откриването на 61-етажната Salesforce Tower в Сан Франциско през 2018 г., Бениоф заявява, че няма връщане към дните отпреди Covid-19.

В интервю за CNBC той споделя, че 50% до 60% от служителите вероятно ще си работят от вкъщи, спрямо 20% преди началото на пандемията.

„Миналото е зад нас“, коментира Бениоф. „Създадохме един изцяло нов свят, едно ново дигитално бъдеще и можете да го видите днес“.

Подобно на останалата част от индустрията за облачен софтуер, Salesforce се разви значително през пандемията, след като компаниите станаха много по-зависими от инструменти, които позволяват на техните клиенти и служители да останат продуктивни и от дистанция. Приходите на Salesforce през последната фискална година са нараснали с 24% до 21,3 млрд. долара.

Бениоф акцентира върху част от проектите на компанията му с правителствени организации по света, свързани директно с пандемията. По думите му компанията е помогнала за възстановяването на нюйоркската система за управление на имунизациите и системата за проследяване на контактите и е направила подобни системи в Япония и във Виктория, Австралия.

„Заети сме“, коментира Бениоф. „Много неща се случват. Имаме търговски клиенти и клиенти от публичния сектор“ и всички те „подкрепят бизнеса ни толкова агресивно“, допълва той.

Намалявайки нуждите си от офиси, Salesforce се сблъска с обезценка в размер на 216 млн. долара миналата година заради „наеми на недвижими имоти в избрани места, от които решихме да излезем“, сочи годишният отчет на компанията. Salesforce е една от многото технологични компании, които се опитват да мислят как да използват пространството, което вече няма да е заето от служители. Други, изправени пред този казус, са Dropbox, Uber и Zendesk.

Бениоф предлага пространството да се използва за събития, обучения и за други цели.

„Всички тези неща, взети заедно, съставят новия начин на работа“, категоричен е той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:50 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още