IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Nintendo доминира телевизионните гейминг реклами

Компанията активно рекламира своята конзола Swtich

21:36 | 22.04.19 г. 2
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Nintendo е била доста заета да рекламира хибридната си конзола Switch и това определено се вижда. Компанията се нареди на първо място по най-гледани телевизионни реклами сред представителите на гейминг индустрията. Същевременно Xbox изостава спрямо нея, следвана от Respawn Entertainment, пише Venture Beat.

GamesBeat си е партнирала с iSpot.tv, компания, следяща метрики на телевизионни реклами, за да предлага месечни доклади за рекламите, които гейминг компаниите предлагат по телевизията.

Периодът, който обхваща последния доклад, е от 16 март до 15 април. Като цяло е имало над 1,5 млн. рекламни телевизионни импресии през периода. 19 бранда са похарчили общо 25 млн. долара за 64 рекламни спота, които са били показани над 8400 пъти.

Nintendo е начело на класацията с 363,1 млн. импресии. Компанията е пуснала 18 реклами за общо над 2700 ротации, а играта за Switch “Yoshi’s Crafted World: Flip Into a New Adventure” е водеща с 114,9 млн. импресии.

На второ място е Xbox с 271,3 млн. импресии, генерирани от 11 реклами, които са завъртени над 1000 пъти. Най-гледаната реклама (92,1 млн. импресии) е „Last Address”, която промотира „The Division 2” на Том Кланси.

В челната тройка попада и Respawn Entertainment, която е пуснала само една реклама „Over 50 Million Players” над 100 пъти, което е довело до 209,7 млн. импресии.

Seriously Digital Entertainment пък е четвърта със своите седем реклами, пуснати над 2500 пъти. Те са генерирали 200,6 млн. телевизионни рекламни импресии. Най-гледаната ѝ реклама е била „Best Friends: Collect Cute Characters: Howie”- 84,1 млн. импресии.

Warner Bros. Games пък има 153,9 млн. импресии за периода. Те са благодарение на четири реклами, които са пуснати 543 пъти. Рекламата с най-много импресии (113,7 млн.) е „Amazing New Worlds”, която промотира играта по „Lego: Филмът 2“

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:46 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

2
rate up comment 0 rate down comment 0
pioner
преди 4 години
Сони не са се оттеглили а просто са решили да не издават нищо голямо до излизането на новата си конзола догодина.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 0 rate down comment 0
mrynmryn
преди 4 години
А всъщност няма нужда, сони се изтегли от този пазар и други големи играчи няма... За пореден път доказва, че маркетингът, често е излишен. ЕА геймс, наскоро уволни голяма част от маркетинговия си отдел.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още