Ръководството на „Градус“ предлага шестмесечен дивидент от 2,2 стотинки

На акционерите бе обещана "5% дивидентна политика" от 2020 г. преди IPO-то

Ръководството на „Градус“ предлага шестмесечен дивидент от 2,2 стотинки

Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Investor Media Group

(GR6 / GR6)
Коментари
2
 
1
 
1
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
Le Poulet е уникално тъпо позиционирано. Евтино е за хипстърите и те му нямат вяра, а за нормалните хора е скъпо. Остава таргет селяните от "Манастирски" ливади с джиповете втора ръка. Те обаче муат кебапчета / кюфтета и српска скара. Препозиционирането на този етап е почти невъзможно и по-добре нова марка. Тя трябва да е по-евтина с леко еко/био патриотичен елемент. В никакъв случай не хипстърии!