Модерната банка не се нуждае от офиси във всеки квартал и на всеки ъгъл

Технологиите отнеха монотонната работа от банковия служител, давайки му време за истински диалог с клиента, твърди Женя Костадинова

0
 
19
 
3
преди 1 година
Няма профилна снимка
Тази статия не прилича на нищо повече от платена публикация с цел промотиране на продуктите на банката. Личи си колко внимателно е редактиран всеки отговор на въпросния служител, който най-вероятно, освен със снимката си не участва по друг начин в това "интервю".
1
 
15
 
2
ivs до: mariata
преди 1 година
Само, че в белите държави затварет офиси, всичко е онлайн и такси никакви.
0
 
40
 
1
преди 1 година
Няма профилна снимка
Истинския диалог по прокредитски е, да ви вдигнем ВСИЧКИ такси и да не получите нищо срещу това.

25лв./мес - и нищо срещу тях - НИЩО - бг превода им(интернет) бяха се оляли да 1.5лв.
10год. клиент иска кредит? Чудесно - дайте 150лв. да ви "разгледаме"