Камелия Минева: Директната банка дава повече на клиентите си

Българите са сред най-редовните ползватели на смартфони и технологии в ЕС, но изостават по отношение на ползването на банкови приложения

Препоръчан материал от партньор на investor.bg

1
 
2
 
6
преди 1 година
Няма профилна снимка
PRCBG е години назад в онлайн банкирането.
А. Дори търсенето в минали транзакции е невъзможно.
Б. Опитвате се да намерите датата на покупка с карта в Walltopia Climbing Center, няма как да я намерите. Единственото поле достъпно за търсене е "наредител/получател", което винаги има стойност "ПРОКРЕДИТ *** БЪЛГАРИЯ ЕАД".
В. Опитвате се да търсите превод, който сте извършили, чрез дума от "основание", отновно няма как.
Г. Увеличиха таксите, за да направят всички клонове 24/7 зони. После признаха, че модела не работи и увеличиха таксите отново като оставиха само 3 от 20 офиса в София.
Д. Формата им за искания през онлайн банкиране изтича(timeout) без предупреждение и губите текста, който сте подготвяли.
Този месец си закрих сметката там. Отне им три години да добавят функция за онлайн блокиране на банкова карта.
ProCreditBank да говорят за трансформация и дигитални услуги е като "Български Пощи" да говорят за иновации. Нивото на функционалност на онлайн банкирането е потресващо ниско, направо изостанало, а цената на услугите им високи.
0
 
4
 
5
michaelis12 до: michaelis12
преди 1 година
https://thebanks.eu/
-----------------------------
в момента човек мое само с лична картна онлайн да си отвори банкова сметка, кат монезе револут трансферуайз Н26 и прочеее, забраате гия тия ПроКредит измишльотини и готооо ..... :))
0
 
4
 
4
преди 1 година
Няма профилна снимка
Сега в момента няма добри банки в България, имаше една добра ама те я гътнаха за да не им пречи на другите. Спомнм си арменеца колко беше щастлив от този факт. А тия дето се хвалят в статията са някъкви много странни, не бих си доверил парите на такива.
4
 
26
 
3
преди 1 година
И за да не кажете, че просто си пиша негативни коментари и аз ще спомена няколко факта за системата ви.
1. Месечната такса е 25лв на фирмена сметка, при средно 10лв в другите банки.
2.Най-близката 24 часова зона ми е на 30км, при положение че живея в окръжен град. По ваш съвет трябваше да си открия сметка в друга, не толкова иновативна банка, за да си връткам парите.
3.Блокираната сума по сметката ми е 250лв, явно си нямаме доверие.
4.За последните 6 месеца 6 пъти променяте нещо в общите условия, и случайно все е някакво повишение на такса за щяло и нещяло. Не смея да правя други операции освен да си погасявам кредита, че да не стъпя на мина.
5.Нямате такса само за тоалетна, ама то щото и тя е само виртуална.
4
 
21
 
2
преди 1 година
Няма профилна снимка
"Всеки има достъп до средствата си 24/7"
но може да се разпорежда с тях само през 24-часовите зони - тегли и внася пари в брой от/по свои сметки.
НЕ МОЖЕ 7 дни в седмицата и по всяко време на денонощието да прави преводи между свои сметки или към сметки в ПроКредит *** България (вътрешно банков превод), защото онлайн банкирането има “работно време“ и то не е 24/7!
И понеже се говори за конкуренцията, е редно да споменем, че има конкуренти, чието онлайн банкиране позволява УПРАВЛЕНИЕ на средставата 24/7, включително вътрешно банкови преводи към трети лица. В това отношение трябва да извървите много технологични стъпки, за да ги настигнете.
Простият потребител не се впечатлява от определението или самоопределението на банката, а я избира от възможностите, които му предоставя.
5
 
18
 
1
преди 1 година
Всичко е толкова прекрасно, че се чудя само защо се налага сами да се хвалите.
Имах 5 сметки в тая банка, закрих 4, последната нямам търпение да закрия в момента, в който ми свърши кредита.
И приказката завършва с "Имало едно време една свястна банка..."