"Румъния може да бъде решение" за новия завод на групата Daimler, заяви Дитер Цече, председател на административния съвет на концерна, пише румънският вестник "Зиарул финанчиар", цитиран от БТА.
Daimler - един от най-големите производители на автомобили в света, с годишен оборот от близо 130 млрд. евро, си е поставил за цел да стане номер едно в премиум сегмента до 2020 г. Поради тази причина Mercedes-Benz трябва да надхвърли продажбите на BMW - лидер в сегмента миналата година, отбелязва изданието.
"Решението за новия завод е много целесъобразен процес, в който сравняваме всички аспекти, свързани с нивото на образование, наличността на работна ръка, логистиката, инфраструктурата, колко лесно се прави бизнес в страната, разстоянието до доставчиците и до клиентите. Румъния може да бъде решение. В Румъния имаме позитивен опит благодарение на фабриката за скоростни кутии, която е много добра. Фактът, че имаме завод там, представлява предимство за Румъния", каза Дитер Цече.
Най-новият завод на Mercedes-Benz в Европа е в Унгария. Съоръжението помогна на страната да изпревари Румъния в общото производство на автомобили, отбелязва "Зиарул финанчиар".
В Румъния групата Daimler задейства през 2013 г. инвестиционен план на стойност 300 милиона евро във фабриката си за скоростни кутии в Себеш, където от пролетта на тази година ще произвежда и новите скоростни кутии 9G Tronic, посочва румънското финансово издание.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Румъния може да бъде решение за растежа на Mercedes-Benz
Германската компания проучва възможностите за изграждане на завод в страната
17:03 | 02.03.16 г. 3Снимка: Ройтерс
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Nasdaq и S&P 500 записаха загуби за шести пореден ден
-
МВФ: Мекото кацане за европейската икономика е постижимо
-
Джорджо Армани не изключва сливане или IPO, след като слезе от сцената на империята Armani
-
Triller, купила дружество на "Бианор", излиза на NASDAQ след сливането с AGBA
-
Анета де ла Мар Икономова: Европейската миграция в Латинска Америка създаде културното разнообразие в обществото
-
ФБР: Китайски хакери подготвят атаки срещу американска инфраструктура
-
Норвежки милиардери емигрират в Швейцария, техните банкери - също
-
Украйна се похвали с първи свален стратегически бомбардировач Ту-22
-
Русия изтегля част от Черноморския флот към Каспийско море, Украйна прави нови оръжия
-
Почти половината от големите китайски градове потъват
-
Взривове край Исфахан пораждат опасения за ответен удар на Израел в Иран
-
Тръмп прави завой - от "Нито пени за Украйна" до "Оцеляването й е важно за САЩ"
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Nasdaq и S&P 500 записаха загуби за шести пореден ден
-
МВФ: Мекото кацане за европейската икономика е постижимо
-
Triller, купила дружество на "Бианор", излиза на NASDAQ след сливането с AGBA
-
Гедиминас Симкус: ЕЦБ може да намали лихвите на два пъти - и през юни, и през юли
1 -
SOFIX записа седмичен спад от 0,48% до 805,96 пункта
-
Европейските борси отстъпиха назад, погледите остават приковани към Израел и Иран
преди 8 години Една от причините е, че нямаме нито една магистрала, която да ни свързва с Европа и трябва да минеш поне две граници. Какво значение има, че заплатите са по ниски, като няма образовани кадри, които да разбират от автомобилостроене и т.н.? Да не говорим, че Румъния е доста по напред и в борбата с корупцията. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Щото не ставаме за сериозно производство...от калпавия матриал дето уж ше бачка , до министерствата дето са пладнешки айдуци...е затуй ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар