IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Брандът на България като туристическа дестинация ще струва над 2,2 млн. лв.

МИЕТ възлага изработването на стратегия за маркетинг и цялостно популяризиране на туризма

14:14 | 09.02.12 г. 3
Брандът на България като туристическа дестинация ще струва над 2,2 млн. лв.

До началото на ноември се очаква да бъде готова новата стратегия за изработване на национален и регионални брандове за популяризиране на България като туристическа дестинация. За целта Министерството на икономиката, енергетиката и туризма открива обществена поръчка за избор на изпълнител, качена на сайта на Агенцията за обществени поръчки.

Прогнозната стойност на поръчката надхвърля 2,2 млн. лв., които се осигуряват по оперативната програма „Регионално развитие“. Офертите ще се приемат до 5 март т.г., а отварянето им ще стане в сградата на министерството на икономиката на следващия ден.

Стратегията за националния бранд „България“ включва анализ и маркетингови проучвания за ефективността от досегашното представяне на туристическите дестинации. Ще се изследва още възприятието, което изработеното преди 8 години лого на страната като туристическа дестинация има върху външните пазари, поясниха от министерството на икономиката.

Ако анализът покаже, че логото е познато и вече се свързва с представянето на българския туризъм, може да не се наложи неговата смяна, обясниха за Investor.bg от министерството на икономиката

Стратегията ще включва още изработване на регионални брандове, както и анализи на представяните до момента туристически продукти. Целта е въз основа на тази стратегия да се вземат адекватни управленски решения, свързани с рекламата на българския туризъм.

Успоредно с това изпълнителят на поръчката трябва да представи брандинг стратегия на туристическите райони в страната и да направи поне един пилотен проект за регионален бранд.

Ведомството представя и твърде високи критерии към кандидатите, като най-голяма тежест при излъчването на изпълнителя ще имат не толкова предложената от него цена, колкото изработването на маркетинговите анализи и стратегиите за национален бранд и за регионални туристически брандове.

Кандидатите трябва да докажат оборот от подобен тип дейност в размер на поне 2,264 млн. лв. за последните три години. По закон този оборот трябва да бъде от 2009 до 2011 г. включително, но понеже годишните финансови отчети за предходната година ще бъдат готови в края на март, затова и в обявата за обществената поръчка е посочено, че доказаният оборот трябва да обхваща трите години от 2008 до 2010 г., поясниха от министерството на икономиката.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:54 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

3
rate up comment 0 rate down comment 0
tinchev
преди 12 години
По тъпо нещо няма - честно. За тия пари хората в света трябва да сънуват черноморието и планините ни всяка нощ. Сигурен съм, че след 1 година, ако се направи проучване сред таргета на тези рекламни стратегии резултата ще е "никаква промяна" или в рамките на 0.1%. Пак няма да знаят какви сме и къде сме.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 0 rate down comment 0
Jay Gould
преди 12 години
Баси :))) Само за половината ще им осигуря реклама и до Марс :))
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 1 rate down comment 1
stone kold
преди 12 години
грешни пари хвърлени на вятъра, дайте ги по добре на нуждаещи се деца за операций
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още