IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

В Ловеч вече са произведени пробно десет коли от два модела

През 2014 година при работа на две смени капацитетът на завода ще достигне 50 000 автомобила годишно

14:56 | 10.12.11 г. 12
Автор - снимка
Създател
<p>
	Градският модел Volex10. <em>Снимка: Great Wall Motors</em></p>

Градският модел Volex10. Снимка: Great Wall Motors

В завода за производство на китайски автомобили на "Литекс Моторс" АД край Ловеч са произведени пробно десет коли от два модела, съобщи Андон Димитров, изпълнителен директор на завода, цитиран от БТА.

От откриването през февруари 2012 година до края на годината в завода за производство на китайски автомобили край Ловеч ще бъдат произведени над 2000 коли, които са предназначени предимно за вътрешния пазар и за страните от Балканския полуостров. 

До края на следващата година в производството ще бъдат усвоени още три модела. През 2014 година при работа на две смени капацитетът на завода ще достигне производството на 50 000 автомобила, които ще се продават в цяла Европа.

Назначени са 120 работници, една част от които са били на обучение във фирмата в Китай. Предвижда се общо през следващите етапи работниците да достигнат до 2000.

По думите на Димитров през следващите две години в завода ще бъдат изградени цехове за съпътстващи производства за различни детайли от автомобилите. С китайските партньори е постигнато споразумение за производство на леки коли с газова уредба като заводско оборудване, които ще бъдат много по-икономични.

Моделите, които ще се произвеждат в новото предприятие в Ловеч са компактният Voleex C10, SUV-то Hover H5 и пикапът Steed.

Great Wall Motors продава автомобилите си на африканския, австралийския, руския и европейския пазар, както и в Близкия Изток, Южна Америка и Северна Африка.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:37 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

12
rate up comment 0 rate down comment 0
newkid
преди 12 години
Със сигурност и тук ще е приложим Законът на Енчев за нулевите серии:"Качеството на всяко ново за страната производство е обратно пропорционално на неговата продължителност".
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
11
rate up comment 0 rate down comment 0
edimi
преди 12 години
И аз мисля така. Но все пак момента е малко деликатен.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
10
rate up comment 0 rate down comment 0
edimi
преди 12 години
В Ямбол, кой ще ми я сервизира, `щот` утре ще купувам, или ще тичкам до Ловеч за гаранционно обслужване? А като продадат като количество, значителни бройки извън БГ и потекат реки от парички....Ха дано де! Няма лошо. Споделих условията които трябва да са налични просто.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
9
rate up comment 2 rate down comment 0
shipito
преди 12 години
Да, много ми е интересно как се прави анализ на кола която още не е излязла на българските пътища.На кратко, двигател на Нисан, ако не ме лъже паметта, купе на Тойота. Обещания за сервизно обслужване - доставка на частите 24 часа след заявка. Гаранция - 5 години.Цена - 15 хил. Сигурен съм, че доста фирми ще тества автомобилите като фирмени, а именно там ще си проличи и колко са надеждни. След това ще реша дали си струва да се купува такава кола.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 1 rate down comment 2
slavkovrr
преди 12 години
И ти пишеш без да си виждал, качвал, карал и пр......Да не би да ви тресе зависта???А за високата цена, .......дай пример за по-ниска?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 7 rate down comment 0
melon
преди 12 години
Ще ги видим... Дано е успешно начинанието!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 1 rate down comment 7
Itrade
преди 12 години
Много са зле, за съжаление, лошо качество на материалите,краден дизайн, абе китайска работа ,но с висока цена :(
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 1 rate down comment 0
supertrader
преди 12 години
Китай все пак ще се наложат като автопроизводител номер 1 в света. Ако Европа продългава да я кара като дългова държава , Китай ще ни превземат със свои стоки в пъти по евтини и накрая , ще бъдат и по добри защото като се работи се добива и опит и се печелят и пари , които се реинвестират.Новите немски автомобили почват да стават неназеждни , освен че в тях се влага от пиле мляко и то в огромни количества..
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 0 rate down comment 0
Boicho Popov
преди 12 години
Привет, в линка "Още по темата" има статии с достатъчно информация по засегнатите теми.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 6 rate down comment 0
hoult
преди 12 години
Абе я провери да ли го няма всичко това. Писна ми, пишат без да са запознати дори.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още