IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Axel Springer с нова стъпка на американския медиен пазар

Компанията открива своя централа в Ню Йорк, откъдето ще управлява американския си бизнес

21:32 | 05.08.16 г. 1
<p>
	<em>Снимка: Архив, Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив, Ройтерс

Германската медийна компания Axel Springer SE предприема нова стъпка на дигиталните медийни пазари в САЩ, съобщава MarketWatch.

Базираният в Берлин медиен концерн обяви плановете си да отвори централа в Ню Йорк през октомври, откъдето да управлява американския си бизнес. До сега компанията ръководеше дейността си от малък офис в Силициевата долина.

„Ню Йорк е в центъра на цифровата журналистика в САЩ, където Axel Springer е много активен като стратегически медиен инвеститор”, обяви главният изпълнителен директор Матиас Дьопфнер. „За това за нас има смисъл да открием наш офис в Ню Йорк”, допълни той. 

Axel Springer, която е основана преди 70 години и се превърна в едно от най-големите издателства в Европа, води агресивна политика в последните години, за да стане водещ играч в дигиталното пространство. Тя направи първите си стъпки на американския пазар преди 4 години.

През октомври миналата година компанията придоби 88% от Business Insider за 343 млн. долара, увеличавайки усилията си да навлезе в сферата на новините на английски език. През юни тя закупи компанията за пазарни анализи EMarketer Inc. за 242 млн. долара. Германският медиен гигант инвестира още в цифрови мултимедийни проекти като  Thrillist, NowThis, Airbnb, Jaunt, Mic, и Ozy.

В Европа Axel Springer създаде съвместно дружество с Politico през 2014 г.

Офисът на компанията в Ню Йорк ще бъде скромен, като ще се помещава в сградата на WeWork Companies Inc.  в Манхатън.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:58 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 0
Jay Gould
преди 7 години
Изданията на компанията мълчаха 5 дни за събитията в Кьолн. Работническо дело си имахме и по соца. Може и да са били някога нещо, но вече са гола вода, рекламодателите им вече не гледат сериозно на тях, читателите също. Акциите им вече са избушени след Нова година и нямат вече шанс. Ще последват умрелите медии до няколко г. най-много.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още