IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Около 500 сигнала и оплаквания са постъпили в КЗП по празниците

При забавени доставки на покупки от електронни магазини потребителят трябва да отнесе претенцията си към търговеца, дори вината да е на куриера

09:51 | 03.01.19 г. 1
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Около 500 сигнала и оплаквания са постъпили в Комисията за защита на потребителите (КЗП) в периода между 22 декември 2018 г. и 1 януари 2019 г., съобщиха от пресцентъра на КЗП, като се позовават на председателя на комисията Димитър Маргаритов.

При кампаниите за намаления е некоректно търговецът да обяви отстъпка "до -50 процента" например, когато то се отнася само за единични бройки в обекта.

Извършителите на такава нелоялна практика се наказват с най-високите глоби, които КЗП може да налага - до 30 хил. лв. при първоначално нарушение, а при повторение в рамките на една година - до 50 хил. лв.

При забавени доставки на покупки от електронни магазини потребителят следва да отнесе претенцията си към търговеца, дори вината да е на куриера, посочват още от КЗП.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:53 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 0
minerals
преди 5 години
Фирмите несмогват, някои се опитват да излъжат и накрая крайният потребител страда
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още