IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Newtrend: Бизнесът прави грешка като спира рекламите по време на криза

Компаниите трябва да си предефинират услугите, комуникационните послания и продуктите, върху които акцентира, изтъква Ивелина Атанасова-Генчев

13:00 | 12.07.20 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Стандартно когато говорим за икономически проблеми и криза, рекламата бива спирана - това е първото перо, коeто бива отрязано. Това е най-голямата възможна грешка, заяви основателят на Newtrend Ивелина Атанасова-Генчев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.  

“Бизнесът не може да си позволи да спре да рекламира. Той трябва да си предефинира услугите, комуникационните послания и продуктите, върху които акцентира, а не да спре рекламата” посочва Атанасова-Генчев.

По думите ѝ загубената инерция при една подобна икономическа криза всъщност е причината за фалита, а не защото има криза. 

“Бизнесите трябва да помислят кое е това, което помага в момента на клиентите им, кои са бестселърите от тяхното продуктово портфолио, могат ли да измислят нови продукти”, посочва Атанасова-Генчев.

Тя отбеляза значението на дигиталното IQ, т.е. колко гъвкави и иновативни са бизнесите, как могат да оценят текущата ситуация и да използват силните си страни, за да предложат адекватни на текущата ситуация решения. 

“Ако не могат да го направят, трябва да се срещнат с консултанти и да поговорят за тези възможности. Защото се спекулира, че тази ситуация в икономически план ще продължи поне една година - година и нещо. Това е твърде дълъг период, за да може който и да било бизнес да си мисли, че снишен и притаен ще оцелее и след това ще може да продължи там, откъдето е спрял”, коментира още основателят на Newtrend.

Маркетинг агенцията стартира напълно безвъзмездно програма за подкрепа на малкия и среден бизнес и преодоляване на икономическите последици от COVID-19. Като част от програмата преди дни агенцията издаде и първия „Наръчник за дигитална трансформация на бизнеса“, който може да бъде открит тук!

Целия разговор вижте тук!

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:35 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още