IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Продажба на скъпи бижута по интернет? Защо не!

Gleem & Co. е създала платформа, в която хората могат да купуват и продават луксозни бижута с гарантиран произход

13:50 | 09.04.16 г.
<p>
	<em>Снимка: www.pixabay.com</em></p>

Снимка: www.pixabay.com

Купуването на рубинено колие втора употреба за 7 хил. долара по интернет звучи рисковано. Един стартъп обаче откри начин за успешни онлайн продажби на луксозни бижута, пише Bloomberg.

Gleem & Co. е компанията, която стои зад тази платформа за продажба на скъпи бижута - от позлатенa гривнa на Hermes за 288 долара до струваща 124 хил. долара гривна на Cartier. Сайтът представлява място, на което се гарантират, оценяват и продават продукти втора употреба

„Gleem е насочена към хората на средна възраст, които все по-често търсят възможности за продажба и обновяване на своя асортимент“, посочва съоснователят и главен изпълнителен директор на компанията Ники Лорънс. Преди да стартира Gleem през декември 2014 г. с другите съоснователи Скот Фрийдман и Кейси Съливан, Лорънс ръководи стартирането на нови бизнес начинания на Glit Groupe и Soap.com.

"Опитваме се да мотивираме жените да правят собствени селекции от бижута“, коментира Лорънс.

Въпреки че сайтът е насочен предимно към дамите, мъжете купувачи не са напълно игнорирани. Има безплатни консултации за избор на годежни пръстени например.

Онлайн продажбите на бижута се увеличиха с 11% през 2015 г.  От своя страна потребителите започват да купуват бижута все по-млади. Във винтидж сегмента се наблюдава бум на продажбата на бижута втора употреба.

Най-голямото предизвикателство, с което се сблъскат тези, които препродават луксозни стоки, е борбата с измамите. Gleem разчита на експертизата на съоснователя Фрийдман в удостоверяването на произхода на стоките. Като майстор гемолог (каквито има само 50 в света), той проверява всеки един предмет от колекцията на компанията, която е на стойност 5 млн. долара, а тя е застрахована от Lloyd's.

Не минава много време преди гигантът eBay да обърне внимание на случващото се.

“Ebay споделя нашата философия, че бижутата трябва да бъдат достъпни и да се предлагат на справедливи цени“, твърди съоснователят Съливан, който ръководи маркетинга на компанията. „Ние си партнираме с eBay чрез взаимно промотиране“, допълва той.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:32 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още