IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Apple отлага производството на по-голям iPad?

Вместо през това тримесечие, производството ще започне през септември, твърди Bloomberg

17:26 | 05.03.15 г.
Автор - снимка
Създател
Apple отлага производството на по-голям iPad?

Американският технологичен концерн Apple, който напоследък не може да се похвали с добри продажби на таблета си iPad, ще отложи началото на производството на версията на устройството с по-голям екран, съобщи Blooberg, позовавайки се на добре осведомени източници.

Сега се очаква производството на 12,9-инчовия iPad да започне през септември заради забавяния, включително и на доставките на дисплеите, твърди един от източниците, пожелал анонимност.

Първоначално Apple възнамеряваше да започне производството през това тримесечие, допълват източниците. Новият таблет с по-голям екран е част от усилията на главния изпълнителен директор на базирания в Купертино концерн Тим Кук да засили марката iPad, чиито продажби спадат за четвърто поредно тримесечие.

Таблетът е подложен на конкуренцията на по-големите iPhone, които бяха пуснати в продажба през септември и помогнаха за рекордната печалба на компанията през последното тримесечие. 

В момента Apple продава iPad с 9,7-инчов екран и iPad mini с 7,9-инчов екран. Компанията не е представяла официално планове за по-голям iPad.

Сред доставчиците на Apple са Sharp Corp., Japan Display Inc. и LG Display Co., показва официалният списък на доставчиците на компанията. Акциите на LG Display се обезцениха с 2,5% до четиримесечно дъно в Сеул. Пазарната капитализация на Sharp се обезцени в началото на сесията днес с 2,6%, преди да затвори с ръст от 0,9% в Токио, докато Japan Display отчете спад от 2,1%.

По-голям iPad също така може да укрепи инициативата на Кук да направи продуктите на Apple по-привлекателни за бизнес потребителите. Apple обяви през миналата година партньорство с International Business Machines Corp., за да създадат двете компании мобилен софтуер за корпоративни клиенти, а IBM да помогне за продажбите на iPad на корпоративни клиенти.

Макар че потребителите се отказват все повече от таблетите в полза на по-големите смартфони, фирмите продължават да бъдат добра възможност за растеж за iPad, защото устройствата могат да бъдат използвани за мобилна работа, както и като замяна на лаптоп. Като цяло глобалните продажби на таблети към бизнеса, институциите и правителствата се очаква да стигнат 101 млн. броя през 2018 г. спрямо 19 млн. броя през 2013 г., показват данни на IHS Technology.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:36 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още