Lufthansa играе опасен покер: По-добре фалит, отколкото твърде много държава

Авиокомпанията губи по 1 млн. евро на час и има нужда от държавна помощ в размер на 9 млрд. евро, за да премине през кризата

Lufthansa играе опасен покер: По-добре фалит, отколкото твърде много държава

Колко държавно влиения е готова да допусне Lufthansa в мениджмънта. На снимката са канцлерът Ангела Меркел и главният изпълнителен директор Карстен Шпор. Снимка: Martin Leissl/Bloomberg

Още по темата
Lufthansa съкращава 95% от капацитета си като приземява 700 самолета
19.03.2020
Коментари
0
 
0
 
10
khao до: фиг.1
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
гледал съм няколко епизода, но определено имаме различно разбиране на термина ефективност :) ... ти да нямаш финансов бекграунд случайно ?
0
 
0
 
9
wag1111 до: фиг.1
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
Това може и да е така. Обаче луфтханза си е за фалит най-малко от 2-3 години. За този период не направиха нищо особено за преструктуриране, само си покачиха дълговете.
Защо мислите, че не се иска по-голяма намеса на държавата. На шефовете и на основните инвеститори ще им паднат печалбите и заплатките. Каквото им кажат това ще става.
0
 
2
 
8
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
Тук има два основни момента. Ако Германия влезе в управата, после излизането ще е много трудно заради редица законови изисквания. Другото важно нещо е, че като компания от стратегически сектор за Германия, държавата няма да допусне фалит. В момента има 5 милиарда евро под формата на кеш и вземания от клиенти - не забравяйте, че Луфтханза има и много периферни компании, които генерират приход. 95% от флотът се на земя, като визирам и всички дъщерни компании. Огромна част от персонала вече е с намалено работно време според изискванията на местното законодателство. Няма да фалира толкова лесно. Други авиокомпании обявяват фалит основно като защита от кредитори. А и голяма част от тях нямат допълнителните приходи от дъщерни фирми за кетъринг, поддръжка, резервни части и всякакви други услуги.
2
 
0
 
7
фиг.1 до: khao
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
Най-ефективни са тези, които най-много пестят - от техническата поддръжка - до обучението на пилотите. Гледал ли си Air Crash Investigation? Една от любимите ми поредици по Дискавъри.
1
 
3
 
6
Valentin13 до: Achtung
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
да, но аз говоря за други големи структуроопределящи германски концерни. един през друг ще искат помощ.
1
 
3
 
5
khao до: Achtung
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
Повечето авиокомпании са пътници
----
значи ще трябва все пак да остане някой да ги превози тия пътници! ... и вероятно ще е най ефективната и тази дето е управлявана най добре!
Без държавна помощ за бизнеса !!!
0
 
2
 
4
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
А бий де!
0
 
4
 
3
Achtung до: Valentin13
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
Повечето авиокомпании са пътници, ще са нужни доста кеш да се държат над водата докато премине всичко. За пълно възстановяване ще трябват години.

https://simpleflying.com/european-airlines-covid-19/
0
 
4
 
2
преди 4 месеца
Virgin вече са в процедура за фалит, има и дрги.
1
 
3
 
1
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
след Люфтханза идват и други, мислете му.