Само 20% от хората с достъп до интернет в България пазаруват онлайн

Клиентите все по-често подреждат продуктите в дадена категория по рейтинг, а не по цена, посочи Валентин Кунторов, маркетплейс директор на eMAG за България

Още по темата
Продажбите от Кибер понеделника достигат рекордните 9,2 млрд. долара в САЩ
03.12.2019
КЗП: Най-честите оплаквания от Черния петък са за фалшиви намаления
02.12.2019
Защо отговорността за нелегалното онлайн съдържание се прехвърля върху платформите
02.12.2019
Коментари
0
 
2
 
2
преди 9 месеца
Само 20% от хората с достъп до интернет в България пазаруват онлайн
---

И защо да е учудващо ? Как да купуваш "он лайн" от кауфланд, да речем? няма да ли ти е по-удобно и по-евтино да отидаш сам? Онлайн се пазаруват предимно елетроника , техника, по-рядко дрехи и обувко защото все пак, те трябва да се премерят.
Глупаво е да се прави някаква елементарна линейна връзка между количеството ползващи интерент и % от тях, които купуват през интернет.


Клиентите все по-често подреждат продуктите в дадена категория по рейтинг, а не по цена
---
Не вярвам в това, че е истина! Просто е "удобна истина", която цели - точно така да бъде ... ама в действителност, първата работа, след като си филтрирал по характеристики, накрая да ги подредиш "по-цена", започвайки естествено от най-малката! Че ти ако не видиш "най-евтиното" дали си струва, дали ти пасва - значи си тотален ***, безмозъчен ***!
3
 
5
 
1
преди 9 месеца
Няма профилна снимка
Онлайн търговията не е само емаг, както опитва да намекне въпросният господин. А това, че сме на последно място не е толкова лошо. Значи, в електронната търговия все още има силен потенциал за растеж. Само не трябва да се допуска един или няколко големи търговци да я монополизират, както се случи в САЩ.