IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Пътят към успешния начин за управление на брандовете днес

Наблюдава се все по-растяща нужда от напасване на офертите на компаниите към конкретните потребители, твърди консултант

10:05 | 16.02.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg TV Bulgaria</em></p>

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Брандовете трябва да са все по-гъвкави, за да отговорят на непрекъснато изменящата се среда. Това коментира консултантът по управление на брандове Ваня Бабанин в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

"Заради промените и дигитализацията се наблюдава тотално сливане на различните сфери в бизнеса. Ако преди сме имали ясно разделение между отделните звена, сега успешният начин на управление на брандовете, е да се правят екипи, които събират различните гледни точки", посочи експертът.

По думите ѝ се наблюдава все по-растяща нужда от напасване на офертите на компаниите към конкретните потребители, като все по-усилено се говори за „Индустрия 4.0“ и се въвеждат системи за изследване на потребителските навици. 

"Дигитализацията дава един постоянен поглед не само върху това какво искат потребителите, но и върху това как се осъществяват процесите в самата организация", допълни тя. 

Бабанин коментира и основните рискове за компаниите. 

На първо място е страхът от прекъсване на бизнеса, включително на веригата на доставки, посочи експертът. Рискове има и от сложността да се управляват служители от 3-4 различни поколения.

"Наред с чисто физическите опасности – природни бедствия, аварии, през последните години набират скорост и рисковете, свързани с дигитализацията на бизнеса, тоест някоя от системите да спре да функционира нормално“, обясни експертът.

Колко важни са служителите на компанията за увеличаване на стойността на бранда и как се оценява тя, вижте във видеото!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:19 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още