IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Гласовото търсене навлиза и в българското интернет пространство

Доброто позициониране в Google вече не е екзотика, а един от най-важните детайли, които всяка фирма трябва да развива, посочи онлайн експертът Георги Динчев

18:55 | 12.02.20 г.
<p>
	<em font-size:="" pt="" style="color: rgb(102, 102, 102); font-family: ">Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Той отбеляза, че тези процеси са част от глобалната тенденция. „В България все повече навлиза гласовото търсене, което иначе е доста по-добре застъпено в други страни“, посочи Динчев и поясни, че в у нас гласовото търсене не е толкова разпространено, защото “просто асистентите все още не са толкова „умни“ на български“.

Според онлайн експерта преценяването на нуждите на потребителите е основно за бизнесите, които оперират в интернет, По думите му те могат да направят най-добре това, като открият думите, по които хората ги търсят, както и най-често използваните сред тях.

„Бизнесът трябва да се интересува от думите, които са популярни в пространството и които се търсят“, смята Динчев.

Той е на мнение, че доброто позициониране в Google вече не е екзотика, а един от най-важните детайли, които всяка фирма трябва да развива.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:28 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още