IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

УниКредит Булбанк: COVID-19 промени потребителските навици на клиентите

Ситуацията около коронавируса е дала сериозен тласък на дигитализацията на банките, заяви Теодора Петкова, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк

18:08 | 29.05.20 г.
<p>
	<em font-size:="" pt="" style="color: rgb(102, 102, 102); font-family: ">Снимка: УниКредит Булбанк</em></p>

Снимка: УниКредит Булбанк

Заради COVID-19 наблюдаваме трайни промени на потребителските навици, заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на управителния съвет на УниКредит Булбанк.

Тя обясни, че ситуацията около коронавируса е дала сериозен тласък на дигитализацията на банките, като очакванията са, че тази тенденция ще остане и след кризата.

„COVID-19 даде възможност за модернизиране на ИТ структурите и внедряване на услугите ни в дигиталните канали“, посочи главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк.

Теодора Петкова обаче обясни, че банковите служители имат своето място в бъдещите банкови модели въпреки дигитализацията.

„Има много активна тенденция за пренасочване на клиенти към дигитални канали – отчитаме над 50% ръст на плащането на комунални сметки през мобилно банкиране, всеки три от четири споразумения за прилагане на стабилизационните мерки са през дистанционните канали, като се регистрира и над 25% ръст на обажданията през кол центъра“, разкри Петкова.

Тя се надява, че банката ще запази възможността за работа от вкъщи като социална придобивка за служителите и това ще повиши мотивацията им.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:45 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още