IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

България е осма в Европа по ръст на разходите за дигитална реклама за 2019 г.

Европейският пазар на дигитална реклама е надхвърлил 64 млрд. евро през миналата година

08:53 | 06.06.20 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

През 2019 г. България се е наредила на осмо място по ръст на разходите за дигитална реклама на годишна база, записвайки 18% повишение. Това разкрива ново проучване на европейската асоциация на дигиталната и маркетинг екосистемата IAB Europe.

Като цяло Централна и Източна Европа е продължила да доминира растежа в този сегмент в Европа през 2019 г., както беше и през предходната година.  Данните сочат, че 10 от 14-те пазара, чийто растеж е над средния за Европа, са от Централна и Източна Европа. Петте пазара с най-голямо повишение на разходите за дигитална реклама са от него – Сърбия (28,4%), Украйна (28%), Беларус (25,2%), Хърватия (22,3%) и Турция (19,1%). Средният показател за Европа е 12,3%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.

Последна актуализация: 14:17 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още