IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

NBC News пуска новинарски емисии в Snapchat

Целта на медийната компания е да достигне до по-младата аудитория

09:33 | 21.07.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Американската медийна компания NBC News, която е част от Comcast, пуска собствена новинарска емисия два пъти дневно в мобилното приложение Snapchat, обяви компанията, цитирана от Ройтерс и БТА.

Медийният конгломерат NBC Universal, който принадлежи на Comcast, инвестира сумата от 500 млн. долара в компанията, разработила Snapchat - Snap, при първичното ѝ публично предлагане, тъй като иска да увеличи своето дигитално предлагане.

Компании като NBC News се сблъскват все по-сериозно с проблема със застаряващата аудитория. Средната възраст на хората, които гледат вечерните новини по телевизията, е 64 години, сочи агенцията за проучвания Nielsen. Това пък е доста над желаната от рекламодателите аудитория на възраст между 18 и 34 години.

През юни тази година NBC News пусна дигитална видео услуга, която предлага кратки документални филми. С този ход тя се опитва да привлече потребителите на социалните мрежи.

Новата емисия в Snapchat ще се занимава с проблемите на деня. Тя ще се излъчва в 7 часа сутрин и в 16 часа следобед. Ще бъде излъчвана и при специални извънредни събития.

Всичко това се случва на фона на нарастващия скептицизъм у инвеститорите относно това дали Snap има възможност да расте и да се конкурира с Facebook и нейната услуга за споделяне на снимки Instagram.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:17 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още